HTML

Helyi Szellem

"Van itt bármi érdekes?" Óhaj, sóhaj, panasz, fájdalom, reklamáció, gratuláció, fika és kritika, szerelmi vallomás, vendégposzt... ide, ide: helyiszellem@gmail.com

Friss topikok

Linkblog

2015.07.23. 22:53 Esztétikus Kritikus

Állatterápia

Gyógyszerbeadás kutyánál: odahívom, leültetem, hátradöntöm a fejét, óvatosan szétfeszítem a száját, bedobom a torkába a tablettát, összefogom a száját, nyel egyet, megvagyunk.

img_20150503_104830.jpg
Gyógyszerbeadás macskánál: odahívom, nem jön, kergetem, nem tudom elkapni, nem bír a kíváncsiságával, ezért visszajön megnézni, miért kezdtem el kergetni, mégis elkapom, lefogom, megkarmol, előkaparom a tablettát, leejtem, elszelel, megint fogócska,  valahogy megvan, lábbal leszorítom, karmol, dobálja magát, szétfeszegetem a száját, dobom a tablettát, de már tolja is ki a nyelve hegyével, karmol, a nyálas tablettát felcsippentem, ráfekszem a dögre, száj ki, tabletta be, a kezem már vérzik, befogom a száját, nem nyel, ráfújok az orrára, mert állítólag ettől majd nyel egyet, tényleg nyel, de karmol is, mindegy, halleluja, elengedem, összevesztünk, utál, és amikor arra gondolok, hogy de legalább a gyógyszert sikerült beadnom, akkor megtalálom a masszává olvadt nyálas tablettát a földön.

Még szerencse, hogy  kilenc életük van.

Szólj hozzá!

Címkék: állat cukiság kutya macska


A bejegyzés trackback címe:

https://helyiszellem.blog.hu/api/trackback/id/tr677650890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása